Solo Brands hisselerinin hedefi Canaccord tarafından 5 dolara düşürüldü, satın alma notu korundu
Çarşamba günü Canaccord Genuity, yenilikçi dış mekan ürünlerinde uzmanlaşmış bir şirket olan Solo Brands (NYSE:DTC) üzerindeki görünümünü, fiyat hedefini önceki $6.00’dan $5.00’a düşürerek ayarladı. Bu değişikliğe rağmen firma, şirketin hisseleri üzerindeki Al notunu korudu.
Bu karar, Solo Brands’in bu yılın başlarında hayal kırıklığı yaratan dördüncü çeyrek sonuçlarını önceden duyurmasının ardından geldi ve bu da şirketin hisse senedi performansında önemli bir düşüşe yol açtı. Ocak ayındaki ön açıklamadan bu yana, Solo Brands hisseleri %58 oranında düşerek, %6’lık bir artış gösteren Russell 2000 endeksiyle tam bir tezat oluşturdu.
Solo Brands’in son iki aydır güncelleme yapmaması, şirketin hisseleri için faydalı olmadı. Ancak Canaccord Genuity, Perşembe sabahı piyasa açılmadan önce dördüncü çeyrek sonuçları resmi olarak açıklandığında yeni yönetim ekibinin şirket için muhafazakâr ancak ulaşılabilir bir kılavuz belirleyeceğini tahmin ediyor. Mevcut piyasa konsensüsü 2024 satışlarında %2 oranında mütevazı bir artış ve düzeltilmiş FAVÖK’te %1 oranında hafif bir düşüş bekliyor.
Canaccord’un duruşu, piyasanın beklentilerinin aşırı iddialı olmadığı ve yatırımcılar için potansiyel risk-ödül senaryosunun elverişli olduğu yönünde. Firma, şu anda sadece %3’lük bir hane penetrasyonuna sahip olan Solo Soba markasına olan güvenin devam ettiğini ifade ediyor.
Analistler ayrıca CEO Christopher Metz ve CFO Laura Coffey’in liderliğinde şirketin geleceği konusunda da iyimser. Yeni yönetimin, marka bilinirliğini arttırmak için çok önemli olduğu düşünülen toptan satış kanalında büyümeyi sürdürmesi bekleniyor.
Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.